Kuinka monta varsaa hevonen voi synnyttää kerralla? Mikä on isoin määrä varsoja, mitä hevonen on kerralla synnyttänyt?

Kysytty

Kuinka monta varsaa hevonen voi synnyttää kerralla? Mikä on isoin määrä varsoja, mitä hevonen on kerralla synnyttänyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmeisesti vastaus edelliseen samanaiheiseen kysymykseesi ei ole tullut perille. Tässä palvelussahan oli joitakin teknisiä häiriöitä, jotka nyt tiettävästi on saatu korjatuksi.

Kopioin tähän sen vastauksen, joka edelliseen kysymykseesi lähetettiin:

Hevonen saa vain aniharvoin useampia kuin yhden varsan kerrallaan, koska niitä ei yksinkertaisesti vaivatta mahdu kohtuun kuin yksi. Kaksosetkin ovat todella harvinaisia ja kolmosista hevosella on vain joitakin yksittäisiä havaintoja.

27 ääntä

Kommentit

moi