Kuinka monta samanlaista kirjaa kirjastoon hankitaan maksimissaan?

Kysytty

Kuinka monta samanlaista kirjaa kirjastoon hankitaan maksimissaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappalemäärät vaihtelevat paljon eri kirjoilla. Kouvolan kirjaston toimipisteissä saattaa olla joitakin suosituimpia lastenkirjoja jopa 40-50 nidettä yhteensä. Esimerkiksi uusinta Tatu ja Patu -kirjaa on lähes 50 kappaletta. Joitakin aikuisten kaikkein kysytyimpiä romaaneja voi olla 20-30 nidettä, esimerkiksi Enni Mustosen supersuosittua Taiteilijan vaimo -teosta on kolmisenkymmentä kappaletta.