Kuinka monta opiskelijaa ja erityisopiskelijaa keskeyttää toisen asteen ammatilliset opinnot vuosittain?

Kysytty

Kuinka monta opiskelijaa ja erityisopiskelijaa keskeyttää toisen asteen ammatilliset opinnot vuosittain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vastaus kysymykseesi selviää Tilastokeskuksen Oppilaitostilastoista, koulutuksen keskeyttämistilastot löytyvät sivulta: http://tilastokeskus.fi/til/kkesk/index.html

Ammatillisen koulutuksen keskeytti kokonaan 10.7 % opiskelijoista (noin 12 500 opiskelijaa) lukuvuonna 2003-2004.