Otsikko
Kuinka monta kertaa on lainattu seuraavia teoksia Vaasan kirjastoissa tämän vuoden puolella? Leena Lehtolainen, Ennen lähtöä Leena Lehtolainen, Ja äkkiä onkin…

Kysytty

Kuinka monta kertaa on lainattu seuraavia teoksia Vaasan kirjastoissa tämän vuoden puolella?

Leena Lehtolainen, Ennen lähtöä
Leena Lehtolainen, Ja äkkiä onkin toukokuu
Leena Lehtolainen, Kuolemanspiraali
Leena Lehtolainen, Kitara on rakkauteni
Leena Lehtolainen, Veren vimma
Leena Lehtolainen, Luminainen

Mikäli mahdollista, haluaisin myös tietää kuinka monta kertaa kutakin teosta on yhteensä lainattu vuosien varrella.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymiäsi Leena Lehtolaisen teoksia on lainattu Vaasan kaupunginkirjastossa seuraavasti:

Ennen lähtöä (kirjastossa on vuosien 2007, 2002 ja 2000 painoksia tätä kirjaa)
Lainat vuonna 2008: 40
Kaikki lainat: 894

Ja äkkiä onkin toukokuu (kirjastossa on vain 1 kpl kirjaa vuodelta 1976)
Lainat v. 2008: 0
Kaikki lainat: 14

Kuolemanspiraali (kirjastossa on v. 2002 ja 1997 painoksia)
Lainat v. 2008: 24
Kaikki lainat: 778
Äänikirjana lainattu 22 kertaa (ei kertaakaan v. 2008)

Kitara on rakkauteni
Lainat v. 2008: 0
Kaikki lainat: 85

Veren vimma (kirjastossa on v. 2004 ja 2003 painoksia)
Lainat v. 2008: 38
Kaikki lainat: 649
Äänikirjaa lainattu v. 2008 1 kerta, kaikkiaan lainattu 32 kertaa

Luminainen (kirjastossa on v. 2003 ja 1996 painoksia)
Lainat v. 2008: 25
Kaikki lainat: 355