Kuinka monta johtajaa VR:ltä löytyy? Näin joskus listaa missä oli kaikenlaisia "johtajia" ja muistaakseni niitä oli aikamoinen litania... (Tyyliin…

Kysytty

Kuinka monta johtajaa VR:ltä löytyy? Näin joskus listaa missä oli kaikenlaisia "johtajia" ja muistaakseni niitä oli aikamoinen litania... (Tyyliin konduktöörien johtaja tai ratapihan johtaja tms hassuja nimityksiä.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vastausta kysymykseesi ei löytynyt. VR:n toiminnasta ja henkilöstöstä kerrotaan VR Groupin sivuilla, mutta esimiesasemassa olevien henkilöiden määrä ei käy sieltä ilmi.

VR Group
http://2015.vrgroupraportti.fi/fi/vuosiraportti-2015/