Kuinka monta erilaista suomalaista markkakolikkoa on olemassa, ja en tarkoita yhden markan kolikoita vaan kaikkia kolikoita yhdestä pennistä ylöspäin?

Kysytty

Hei!

Kuinka monta erilaista suomalaista markkakolikkoa on olemassa, ja en tarkoita yhden markan kolikoita vaan kaikkia kolikoita yhdestä pennistä ylöspäin?

Vastaus

Vastattu

Niitä näyttäisi olleen 14 kappaletta.

Tässä hyvä sivusto Suomen kolikoista: https://www.kolikot.com/markat

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Hei!

En tarkoittanut nimellisarvoltaan erilaista vaan kaiken kaikkiaan eli ottaen huomioon materiaalin ja vuosiluvun