Kuinka lainaamani äänikirjan voi palauttaa vai palautuuko se itsestään laina-ajan umpeuduttua?

Kysytty

Hei, kuinka lainaamani äänikirjan voi palauttaa vai palautuuko se itsestään laina-ajan umpeuduttua?

Vastaus

Vastattu

Äänikirjat palautuvat kyllä itsestäänkin, mutta varsinkin varatuimmat olisi hyvä palauttaa heti kun on ne kuunnellut. Jos kuuntelet äänikirjaa selaimen kautta niin kuunteluikkunassa on linkki Palauta laina. Lainan voi palauttaa selaimessa myös oman kirjahyllyn kautta. Jos käytät Ellibs-sovellusta niin mene omaan kirjahyllyyn, napauta kerran lainaa ja valitse Palauta laina.