Kuinka fase bookissa pystyy salaamaan paikallaolonsa toisilta käyttäjiltä, eli vaikka olisi oma sivusto auki niin kaverit ei silti näkisi sitä keskustelu…

Kysytty

kuinka fase bookissa pystyy salaamaan paikallaolonsa toisilta käyttäjiltä, eli vaikka olisi oma sivusto auki niin kaverit ei silti näkisi sitä keskustelu listasta. on kuulemma mahdollista mutta miten ihmeessä??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sivustolla oikealla alhaalla on palkki Keskustelu. Klikkaa sitä, sen jälkeen Asetukset. Valitse Siirry pois (ensimmäisenä valintalistassa). Alhaalla oikealla olevassa palkissa lukee nyt Keskustelu (offline). Muussa tilassa tuo 'offline' puuttuu ja lisäksi näkyy pieni vihreä pallukka.