Otsikko
Koululainen lehti julkaisi 1968-1970?- runon Karhu Vaarista ja Veikosta. Runossa oli esim.seuaavaa. Hän poltti piilossa joskus salaa ja sätkän antoi suussa…

Kysytty

Koululainen-lehti julkaisi 1968-1970? runon Karhu Vaarista ja Veikosta. Runossa oli esim. seuraavaa. Hän poltti piilossa joskus salaa ja sätkän antoi suussa muka hienosti palaa. Nyt Karhuvaari ihan hirveesti suuttui.. vai voimia lisää sä tahdo saada, haa nää haaveet pois mielestäsi kaada. Ja jotain tällaista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koululaisen vuosikerrat 1966-1974 on selattu läpi, eikä niistä valitettavasti löytynyt tätä runoa. Ylipäänsä näissä lehdissä oli hyvin vähän runoja. Ehkä runo on kuitenkin jostain muusta lehdestä.