Kotoani löytyy paljon dvd levyä (venäjänkieliset elokuvat ja sarjat ). Saanko tuoda niita lähi kirjästöön ilmaiseksi, jotta joku muu voi lainata ja katsoa? en…

Kysytty

Hei. Kotoani löytyy paljon dvd levyä (venäjänkieliset elokuvat ja sarjat ). Saanko tuoda niita lähi kirjästöön ilmaiseksi, jotta joku muu voi lainata ja katsoa? en halua laitaa roskiin.

Yv- Viktoria

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Saa tuoda jos kirjastossa on kirjankierrätyspiste. Valitettavasti tekijänoikeuksien takia niitä ei voi tarjota kirjastoille lainakokoelmaan otettavaksi. Sellon kirjastossa Espoossa olisi ehkä eniten potentiaalisia ottajia, koka siellä on suuri venäläinen kokoelma. Tikkurilan kirjastossakin on taas kierrätyskärry. Muista kirjastoista kannattaa varmuudeksi kysyä ovatko ne jo palauttaneet kirjankierrätyspisteensä, koska monesta paikasta ne otettiin koronan takia pois.