Otsikko
Kotikaupunkini kirjastosta sanottiin, että hakemaani kirjaa ei ole saatavilla, mutta se näkyy esim. Finnan haussa. Miten voin saada kirjan lainaan?

Kysytty

kotikaupunkini kirjastosta sanottiin, että hakemaani kirjaa ei ole saatavilla, mutta se näkyy esim. Finnan haussa. Miten voin saada kirjan lainaan?

Vastaus

Vastattu

Suosittelen, että otat vielä yhteyttä kotikirjastoosi. Jos kirjaa ei ole saatavissa omasta kirjastosta tai alueen kirjastojen kirjaistoista, kirjan voi tilata kaukolainana mistä tahansa Suomen kirjastosta. Tai tarvittaessa tietysti ulkomailtakin. Varmista, kaukolainan hinta.