Koskahan ovat tämänvuotiset Simon poromarkkinat? Yleensä ne on pidetty lokakuun lopulla, mutta nyt ei Simon kunnan sivuilta löydy po tietoa

Kysytty

Koskahan ovat tämänvuotiset Simon poromarkkinat?
Yleensä ne on pidetty lokakuun lopulla, mutta nyt ei Simon kunnan sivuilta löydy po tietoa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tänä vuonna ei järjestetä Simossa poromarkkinoita. Lihan saanti on ollut heikkoa, kerrottiin Simon kunnasta.