Koska viimeksi Armand Duplantisin tulos on jäänyt alle kuuden metrin?

Kysytty

Koska viimeksi Armand Duplantisin tulos on jäänyt alle kuuden metrin?

Vastaus

Vastattu

Seiväshyppääjä Armand Duplantisin tulostilasto löytyy Worldathletics.org-sivustolta. Sen mukaan hänen viimeisin alle kuuden metrin tuloksensa on hypätty 2.9.2022 Brysselissä (5.81).