Koska Sophie Kinnsellan christmas shopaholic ilmestyy suomeksi?

Kysytty

Koska Sophie Kinnsellan christmas shopaholic ilmestyy suomeksi?

Vastaus

Vastattu

Kinsellan Himoshoppaaja-kirjoja on julkaissut suomeksi WSOY. Heidän ensi syksyn kirjakatalogissaan Christmas Shopaholicia ei näytä olevan, joten luultavasti kirja ilmestyy suomeksi ensi vuonna.

Kannattaa tiedustella suoraan kustantamosta: https://www.wsoy.fi/yhteystiedot

1 ääntä

Kommentit

Olemme siis takapajula, jolloin saamme kaiken myöhässä!! Jos olisitte olleet ajantasalla, olisitte saaneet kunnon myynnin.. Nyt ainoastaan ne, jotka ovat kiinnostuneita kirjailijasta.... jaksavat odottaa!!