Koska Rambo (se ensimmäinen) tuli VHS-levitykseen Suomessa?

Kysytty

Moi! Koska Rambo (se ensimmäinen) tuli VHS-levitykseen Suomessa?

Vastaus

Vastattu

Rambo: First Blood sai Suomen ensi-iltansa elokuvateattereissa 4.2.1983.

VHS-levityksen aloittamisesta ei ole tarkkaa päivämäärää, mutta elokuvan VHS-versiota mainostettiin esimerkiksi Katso!-Videolehden vuoden 1984 ensimmäisessä numerossa, joten se on voinut olla saatavilla jo loppuvuodesta 1983 tai viimeistään heti alkuvuodesta 1984.