Koska Kaupunginkirjastoon hankitaan Teemu Masalinin Pieni Android Opas?

Kysytty

Koska Kaupunginkirjastoon hankitaan Teemu Masalinin Pieni Android Opas?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on tilattu ja saapunut kirjastoon (tällä hetkellä muovitettavana mutta tulee kohta lainattavaksi). Haluatko, että laitamme sinulle siihen varauksen, niin saat sen ensimmäisenä, kun on lainauskunnossa?