Korvissani vinkuu nykyisin hyvin usein. Itse yhdistän sen usein tietokoneen lähellä oloon. Onko tämä mahdollista? Ulkona en kuule kimitystä. Olenko altistunut…

Kysytty

Hei
korvissani vinkuu nykyisin hyvin usein. Itse yhdistän sen usein tietokoneen lähellä oloon. Onko tämä mahdollista? Ulkona en kuule kimitystä. Olenko altistunut sähköisille säteille?
Ääni on jatkuvaa kimeää vinkumista (tinnitystä??).
Mitä voin tehdä, mistä saan apua? Tämä on todella kiusallista. Kiitoksin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tinnitus eli korvien soiminen on yleinen vaiva, johon on monia syitä. Tietoa löytyy mm. Terveyskirjaston sivuilta:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_teos=ati
Lääkäriltä kannattaa kysyä asiasta tarkemmin.