Otsikko
Kopiot Karjalainen sanomista ajalta 01.06.1910-01.07.1910 tai jostakin muusta Valtimo Nurmes tienoon lehdestä. Esim. Nurmeksen sanomat.

Kysytty

Kopiot Karjalainen sanomista ajalta 01.06.1910-01.07.1910 tai jostakin muusta Valtimo Nurmes tienoon lehdestä. Esim. Nurmeksen sanomat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nurmeksen sanomat on alkanut ilmestyä vasta vuonna 1929. Sanomalehti Karjalainen ilmestyi vuonna 1910 nimellä Karjalatar.

Voit saada Karjalatar-lehteä luettavaksi mikrofilmeinä tuolta ajalta omaan kirjastoosi, jonne voit tehdä kaukolainapyynnön.

Jos olet joensuulainen, voit lukea lehteä mikrofilminä pääkirjastossa ja ottaa itse kopioita.