Kommentoin taannoin yhtä kysymystä. Nyt kun yritän päästä katsomaan sitä uudelleen niin pääsy on estetty. "Sinulla ei käyttöoikeuksia sivun katseluun" Miksi…

Kysytty

Hei, kommentoin taannoin yhtä kysymystä. Nyt kun yritän päästä katsomaan sitä uudelleen niin pääsy on estetty. "Sinulla ei käyttöoikeuksia sivun katseluun" Miksi näin??

Vastaus

Vastattu

Joskus piilotamme vastauksia, jos ne osoittautuvat virheellisiksi tai puutteellisiksi tai niihin tulee asiattomia kommentteja.