Kokkola, Koivuhaan kirjasto: Teiltä pitäisi löytyä Souvareiden c-kasetti "Jätkän oma kulta" vuodelta 1980, sijaintipaikka 78,811. Kysymys: Onko tämä tuote…

Kysytty

Kokkola, Koivuhaan kirjasto:
Teiltä pitäisi löytyä Souvareiden c-kasetti "Jätkän oma kulta"
vuodelta 1980, sijaintipaikka 78,811.
Kysymys:
Onko tämä tuote jonka yksi kappale on nimeltään "Menetetty
rakkaus"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokkolassa Koivuhaan kirjastossa on cd-levy:
Tekijä: Souvarit (esitt.)
Nimeke: Jätkän oma kulta [Äänite]
Julkaistu: , p1981
Esittäjät: Souvarit (yhtye)
Sisältö: Jätkän oma kulta ; Onnenpyörä ; Suru siskoni on ; Oi äiti ; Autio mökki ; Tähtien alla ; Olen poika pohjoisen ; Kerran vain ; Pustan yö ; Lapsuuden ystävä ; Valheen kyyneleet ; Menetetty rakkaus.