Kokeilin Frank -monihakua. Tarkoitukseni oli katsoa löytyykö tiettyä cd-levyä mistään Suomen kirjastosta. Valitsin "kunnan - ja kaupunginkirjastot", syötin…

Kysytty

Kokeilin Frank -monihakua. Tarkoitukseni oli katsoa löytyykö tiettyä cd-levyä mistään Suomen kirjastosta. Valitsin "kunnan - ja kaupunginkirjastot", syötin levyn nimen ja valitsin kohdasta "valitse kirjastot" kaikki listalla olevat pitämällä shift-näppäimen pohjassa. Kun käynnistän haun, tulee heti virheilmoitus (www-sivu): "Internet Explorer cannot display the webpage".

Joudunko siis etsimään siten, että valitsen aina yksitellen kirjastoja, mutta tämähän tekee asiasta hidasta... Eikö monihaun koko idea ole se, että se etsii useista tietokannoista yhtä aikaa? Kiitän etukäteen vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internet Explorer -selain ei jaksa suorittaa Frank-monihaun kaikki kirjastot kattavaa hakua. Haku onnistuu jakamalla se pienempiin osiin tai kokeilemalla muita selaimia. Onnistuin tekemään Mozilla firefoxilla haun kaikista kirjastoista, mutta vaikuttaisi siltä, että etsimääsi levyä ei ole missään Suomen kijastossa.