Kirjoitin ensikirjan, lähetin tarinan arvostelijalle joka vastasi kirjani sisältävän kieliopillisia virheitä ja teksti teknisesti huteraa ja tarinaa ei ole…

Kysytty

Kirjoitin ensikirjan, lähetin tarinan arvostelijalle joka vastasi kirjani sisältävän kieliopillisia virheitä ja teksti teknisesti huteraa ja tarinaa ei ole jaettu lukuihin ym
Kysymykseni on kenelleköhän voisin lähettää kirjani luettavaksi joka osaisi muokata tarinaa teknisesti ja kieliopillisesti oikein?

Vastaus

Vastattu

Oikolukupalveluja tarjoavat monet toimijat, joita löytyy hakemalla internetistä sanalla oikolukupalvelu. Yksi mahdollisuus on Kirjan talo -yhdistyksen arviointi- ja oikolukupalvelu. Alla on linkki, josta löytyy tietoa yhdistyksen palveluista:

https://www.kirjantalo.org/palvelumme/arviointi-ja-oikolukupalvelut/