Kirjoitan päättötyötäni aiheesta "Dividend Reinvestment Plans" (osinkojen uudelleensijoitus) Erittäin tärkeä lähde tutkimukseeni olisi lehtiartikkeli lehdestä:…

Kysytty

Kirjoitan päättötyötäni aiheesta "Dividend Reinvestment Plans" (osinkojen uudelleensijoitus)
Erittäin tärkeä lähde tutkimukseeni olisi lehtiartikkeli lehdestä:
"Financial Markets, Institutions and Investments"
Kirjoittajat: Antony C. Cherin and Robert C. Hanson
Artikkeli: "Dividend Reinvestment Plans: A Review of the Literature"

En ole löytänyt kyseistä artikkelia mistään suomesta? Osaatteko te auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oletko varma lehden nimestä? Löysin nimittäin artikkelin, jolla on sama nimi ja tekijät, mutta lehden nimi olisi Financial Markets, Institutions and Instruments ja nro 1995: Vol. 4, nro 5.

Lehteä näyttäisi olevan Svenska handelshögskolanin kirjastossa, mutta vain vuosi 1992 olisi varastoitu. Voit kysyä asiaa vielä handelshögskolanin kirjastosta. On mahdollista, että kaikkia varastotietoja ei ole merkitty tietokantaan.

Ilmeisesti lehteä ei ole muualla Suomessa (ei löytynyt myöskään kauppakorkeakoulun kirjastosta). Ota yhteyttä espoolaisena Espoon kaupunginkirjaston kaukopalveluun http://www.espoo.fi/