Otsikko
Kirjautumiseni eMagz.lehtipalveluun ei onnistunut, koska minulla ei ole minulla ei ole tunnuslukua. Korttini on ainakin 10 v. vanha vanha. Ilmoitan numeron…

Kysytty

Kirjautumiseni eMagz.lehtipalveluun ei onnistunut, koska minulla ei ole minulla ei ole tunnuslukua. Korttini on ainakin 10 v. vanha vanha. Ilmoitan numeron lisätiedoissa.
Voiko tunnusluvun saada täältä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Henkilökohtaisissa kortti- ja tunnuslukuasioissa kannattaa olla suoraan yhteydessä omaan kirjastoon. Tunnuslukuja ei voi saada yleisesti näkyvillä foorumeilla. Omassa kirjastossa henkilötietoasioita hoidettaessa on syytä varautua todistamaan henkilöllisyytensä.