Kirjastontietokoneiden kirjahaku ei toimi. Mitä teen, kun haluan löytää tarvitsemani kirjan?

Kysytty

Kirjastontietokoneiden kirjahaku ei toimi. Mitä teen, kun haluan löytää tarvitsemani kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei! Voitte kysyä aina neuvoa kirjaston henkilökunnalta. Opastamme myös kirjaston tietokoneiden käytössä. Laajemmissa tiedonhaussa on hyvä asioida itse kirjastossa, mutta jos teillä on jokin tietty, yksittäinen kirja, sitä voi tiedustella myös puhelimitse kirjastostanne.