Kirjastonhoitaja, Kävin lauantaina Sellon kirjastossa MUKA kopiomassa LP-levyjä CD-levylle kun sellainen palvelu teillä on. Sellon levysoittimen neula on…

Kysytty

Hei kirjastonhoitaja,

Kävin lauantaina Sellon kirjastossa MUKA kopiomassa LP-levyjä CD-levylle kun sellainen palvelu teillä on.
Sellon levysoittimen neula on rikki ja sen vaihtoon menee vähintään kaksi viikkoa.
Tapiolassa oleva samallainen MAHDILLISUUS kopiontiin olisi jos virkailijan sanojen mukaan laitte saataisiin asennettua ! ?

Kysymys kuuluu : Missä Espoossa on AIKUISTEN OIKEESTI ehjä ja toimiva LP-levyjen kopiointi mahdollisuus ? Nim. Kahdesti jo yrittänyt

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Harmillista, ettet ole saanut lupaamaamme palvelua. Yritämme jatkossa informoida asiakkaita paremmin laitteiden ollessa poissa käytöstä.

Sellon ja Tapiolan lisäksi ainakin Kirjasto 10:n Studiossa on mahdollisuus LP-levyjen digitointiin.

Tapiolan kirjastosta vastattiin kysymykseesi näin:
Tapiolan kirjastoon on juuri hankittu LP-levyjen ja C-kasettien digitointiin tarkoitettu laite. Ennen laitteiston varsinaista käyttöönottoa opettelemme itse käyttämään laitetta ja laadimme ohjeistuksen asiakkaita varten.
Asiakkaille laite "esitellään" Tapiolan kirjastossa pe 30.3. uudistuneen musaparven avajaisten yhteydessä. Tämän jälkeen laite on varattavissa kirjaston neuvonnasta tai numerosta 09-81657300.