Otsikko
Kirjaston täti/setä! Onko teillä Suomen Punaisen Ristin ensiapukirjaa (se perinteinen opas) tai jotain vastaavaa englannin kielisenä versiona? Lähden syksyllä…

Kysytty

Moi kirjaston täti/setä! Onko teillä Suomen Punaisen Ristin ensiapukirjaa (se perinteinen opas) tai jotain vastaavaa englannin kielisenä versiona? Lähden syksyllä opettamaan Vietnamiin ensiaputaitoja. Opetus tapahtuu ilmeisesti englanniksi. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastosta löytyy teos nimeltä First Aid Manual (1988), joka on mm. The British Red Cross Society'n virallinen ensiapuopas.