Otsikko
Kirjastokorttini meni palasiksi (tippui maahan ja auto ajoi sen päältä). Tarvitsisin uuden kortin, mutta haluan säilyttää kirjastokorttini numeron, koska…

Kysytty

Hei! Kirjastokorttini meni palasiksi (tippui maahan ja auto ajoi sen päältä). Tarvitsisin uuden kortin, mutta haluan säilyttää kirjastokorttini numeron, koska minulla on lukuisia lainoja ja varauksia tällä kortilla. Miten toimin? Tarvitsisin kortin mahdollisimman pian, sillä minulla on muutama varaus odottamassa parhaillaan kirjastossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat uuden kirjastokortin mistä tahansa HelMet-kirjastojen toimipaikasta. Varaa mukaan voimassa oleva henkilötodistus. Uudesta kortista veloitetaan kolme euroa (alle 18-vuotiailta kaksi euroa).

Uudessa kortissasi ei voi olla sama numero kuin vanhassa kortissa oli. Lainasi ja varauksesi siirtyvät automaattisesti uudelle kortillesi.

https://www.helmet.fi/fi-FI