Kirjastoissa on lainattavissa yhdessä Marja Saviaron kanssa kirjoittamani kirja 'Kun työ vie maailmalle'. Lainattava painos on vuodelta 2005. Kirjasta on…

Kysytty

Hei,

kirjastoissa on lainattavissa yhdessä Marja Saviaron kanssa kirjoittamani kirja 'Kun työ vie maailmalle'. Lainattava painos on vuodelta 2005.
Kirjasta on ilmestynyt täysin uusittu painos tänä vuonna. Onko niin, ettei tuota uusittua painosta ole lainkaan kirjastojen valikoimissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Kyllä tuota uutta painosta (2009) on tulossa kirjastoihin. Sen käsittely kaupunginkirjaston hankinta- ja luettelointiosastolla on vielä kesken. Kun kirja on asiakkaiden lainattavissa ja tilattavissa,sen kappalemäärät, sijoitus- yms. tiedot löytyvät HelMet-tietokannasta.