Otsikko
Kirjapiirimme valitsi lukemisekseen Linda Olsonin kirjan Sonaatti Mirjamille. Onko se tulossa Lahden Maakuntakirjastoon? Ja jos on ,niin koska?

Kysytty

Kirjapiirimme valitsi lukemisekseen Linda Olsonin kirjan Sonaatti Mirjamille.
Onko se tulossa Lahden Maakuntakirjastoon? Ja jos on ,niin koska?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjastolla on olemassa Linda Olssonin kirjaa "Sonaatti Miriamille" yhteensä yksitoista kappaletta (pääkirjasto + lähikirjastot). Tällä hetkellä kaikki kirjat on lainassa. Kirjasta voi tehdä varauksen joko kirjastokäynnillä, puhelimitse numerosta (03) 812 5500 tai Internetin kautta http://www.lastukirjastot.fi/lahti/. Varaus maksaa yhden euron.