Kirjailijakaverini kertoi esseetäni varten seuraavan lähteen. Mistähän se löytyisi? KM;n14 liuskan kirjoitus TAITEEN TOTUUS, TAITEEN AIKA JA…

Kysytty

Hei,

Kirjailijakaverini kertoi esseetäni varten seuraavan lähteen. Mistähän se löytyisi?

Haetaan 14 liuskan kirjoitusta TAITEEN TOTUUS, TAITEEN AIKA JA TAITEEN MERKITYS. Otsikon käsitteitä tarkastellaan m.m. "Peircen vuoden 1903 Harvard-luentojen" valossa ja valaisemina.

Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu

Haettavana oleva kirjoitus taiteen totuudesta löytynee parhaiten kysymällä (sähköpostitse) kirjoittajalta itseltään, että onko kyseessä ehkä julkaisematon teksti.Tekstin taustalla on C.S. Peircen teoria, jonka eräs sovellus on Dialoginen vauvatanssi, ks. https://dialoginenvauvatanssi.wordpress.com/dialoginen-vauvatanssi/