Kirjailija Uolevi Nojosen sähköostiosoite ja kuinka voin saada kirjan Kylän synty. Ruotsin kirjastoissa ei ole kyseistä kirjaa.

Kysytty

Kirjailija Uolevi Nojosen sähköostiosoite ja kuinka voin saada kirjan Kylän synty. Ruotsin kirjastoissa ei ole kyseistä kirjaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uolevi Nojosen kirja Kylän synty on julkaistu v.1984, joten sitä ei ole enää kirjakaupoista ostettavissa. Voit kuitenkin saada sen kaukolainaksi kirjastosi kautta. Sitä on Mikkelin sekä Tampereen kaupunginkirjastoissa sekä muutamissa korkeakoulukirjastoissa.

Voit myös osoittaa kysymyksesi suoraan WSOY:lle http://www.wsoy.fi/www/main.nsf/docs/palaute (Nojonen on WSOY:n kirjailijoita). Nojosen sähköpostisoitetta ei löytynyt, mutta viestit hänelle menevät varmaankin WSOY:n kautta perille.