Otsikko
KIRJA SEIKKAILUUN ISÄN KANSSA SEPPO JOKINEN MINUN PITÄISI TÄNÄÄN HAKEA MUTTA OLEN VIELÄ MATKALLA. KIRJA ON VARATTUNA NURMIJÄRVEN KIRJASTOON

Kysytty

KIRJA SEIKKAILUUN ISÄN KANSSA SEPPO JOKINEN MINUN PITÄISI TÄNÄÄN HAKEA MUTTA OLEN VIELÄ MATKALLA. KIRJA ON VARATTUNA NURMIJÄRVEN KIRJASTOON

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksesi viimeinen noutopäivä on ollut tosiaan eilen 27.9.2018. Kysymyksesi otimme käsittelyyn tänä aamuna. Tällöin varauksesi oli jo ehditty poistaa varauksista ja lähettää takaisin kotiyksikköönsä.

Jatkossa vastaavanlaisissa tilanteissa neuvon Sinua ottamaan suoraan yhteyttä kirjastoon soittamalla tai lähettämällä sähköpostia. Tällöin asia voidaan hoitaa heti, ja tarpeen vaatiessa keksiä sopuratkaisu. Esimerkiksi jos pääset noutamaan varauksesi seuraavana päivänä, noutopäivässä voidaan sen verran joustaa. Tämä edellyttää kuitenkin ettei varaukseesi ole suurta varausjonoa.

Kirjaston yhteistiedot:

Nurmijärven pääkirjasto: puhelin 0403172500 ; sähköposti: kirjasto@nurmijarvi.fi

Klaukkalan kirjasto: puhelin 0403172550, ; sähköposti: klaukkala.kirjasto@nurmijarvi.fi

Rajamäen kirjasto: puhelin 0403172980 ; sähköposti: rajamaki.kirjasto@nurmijarvi.fi