Kirja on palautettu mutta se näkyy vielä tiedoissa että se olisi minulla.

Kysytty

Kirja on palautettu mutta se näkyy vielä tiedoissa että se olisi minulla.

Vastaus

Vastattu

Tässä tapauksessa kannattaa ottaa yhteyttä kirjastoon johon palautit kirjan. Henkilökunta voi etsiä teosta kirjastosta. Kirjastokortin numero nopeuttaa asian selvittämistä.