Otsikko
Kirja matkapuhelimeen. Voisiko kehittää palvelun jossa kirjaa voisi lukea matkapuhelimella? Usein esim matkoilla haluaisi kuluttaa aikaa lukemalla kirjoja mutta…

Kysytty

Hei

Kirja matkapuhelimeen

Voisiko kehittää palvelun jossa kirjaa voisi lukea matkapuhelimella.

Usein esim matkoilla haluaisi kuluttaa aikaa lukemalla kirjoja mutta ei ole mukana.

Vastaus

Vastattu

Muiden muassa Helmet-kirjastolla on kattava kokoelma erilaisia nettipalveluita, kuten äänikirjoja, kieli- ja musiikkikursseja, aikakaus- ja sanomalehtiä, musiikkia ja vaikkapa matkoilla luettavia e-kirjoja. Että matkaviihdykettä löytyy kyllä!

helmet.fi. E-kirjasto.

0 ääntä

Kommentit

Helmet.fi palvelusta olen kuunnellut äänikirjoja ja ekirjoja. Jos noista ei ole löytynyt jotain tiettyä äänikirjaa jota olen etsinyt niin olen kääntynyt äänikirjapalveluihin ja erilaisiin ilmaiskokeiluihin täältä löysin selkeästi listattuna niitä https://aanikirjapalveluvertailu.fi/aanikirja-ilmainen/