Otsikko
Kirja ilmestynyt vuonna 2022. Ketoo lapsen näkökulmasta lounaissuomalaisessa sijaisperheessä,hevostilalla,kuka on kirjailija ja mikä on kirjan nimi?

Kysytty

Kirja ilmestynyt vuonna 2022. Ketoo lapsen näkökulmasta lounaissuomalaisessa sijaisperheessä,hevostilalla,kuka on kirjailija ja mikä on kirjan nimi?

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyse olla Maija Niinimäen kirjoittama helppolukuinen nuortenkirja Nolommaksi menee. Kirja on jatkoa edellisenä vuonna ilmestyneeseen kirjaan Nolointa ikinä. Kirjat kertovat 11-vuotiaasta Viljamista, joka ei voi asua kotonaan ja joka siksi sijoitetaan maalaistaloon.

Kustantajan esittely kirjasta