Kirja: Arthur Osborne "Ramana Mahrshin opetuksia" Suomentaja on Ossi Viskari Kuka on Ossi Viskari? Onko hänellä yhteistietoja?

Kysytty

Kirja: Arthur Osborne
"Ramana Mahrshin opetuksia"

Suomentaja on Ossi Viskari

Kuka on Ossi Viskari?

Onko hänellä yhteistietoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei ja kiitos kysymyksestä!

Valitettavasti en löytänyt tietoa Ossi Viskarista itsestään vaikka hänen käännöstyönsä onkin mittava.

Suomen kääntäjien ja tulkkien liitto voisi olla paikka, josta osataan neuvoa: https://www.sktl.fi/

ystävällisin terveisin