Kiltti Kirjastonhoitaja,olen kuullut että suuri kitaristilegenda Jukka Tolonen on kuntoutunut ja aloittanut uuden elämän. Nyt kysyn: Missä ja koska on Jukka…

Kysytty

Kiltti Kirjastonhoitaja,olen kuullut että suuri kitaristilegenda Jukka Tolonen on kuntoutunut ja aloittanut uuden elämän. Nyt kysyn: Missä ja koska on Jukka Tolosen seuraava keikka ?!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä emme löytäneet Tolosen keikoista ennakkomainintaa mistään. keikkoja ei ehkä ole vielä sovittu.Voit kuitenkin seurata alla olevaa sivustoa. Toivottavasti sinne pian ilmestyy jo keikkatiedot.

http://meteli.mobi/artisti/15