Kiltti kirjaston täti En löydä kirjastoista Saragossa Band -nimistä yhtyettä. Yhtyeen musiikkia on ollut esim. "Big bamboo". Voisitko auttaa?

Kysytty

Kiltti kirjaston täti

En löydä kirjastoista Saragossa Band -nimistä yhtyettä. Yhtyeen musiikkia on ollut esim. "Big bamboo". Voisitko auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saragossa Band -nimisen yhtyeen levyjä on Suomen kirjastoissa niukasti: Bändin kappale nimeltään "Zabadak" on vinyylilevyllä "World disco 2 : 14 discohits from ariola" ja levy sijaitsee Kuortin kirjastossa (Savotta-kirjastot). Kappale "Rasta man" on vinyylilevyllä "Reggae : 16 original hits, 16 originals stars", levy sijaitsee Suomussalmen kunnankirjastossa (Kainet-kirjastot). Levyjen kaukolainapyynnön voit tehdä omassa kirjastossasi.

Yhtyeen CD-levyjä on kyllä myytävänä Internet-verkkokaupoissa.