Otsikko
Kiinnostaa tietää, miksi eilen ja tänään ei mahdollista jatkaa kirjojeni laina-aikaa?

Kysytty

Hei! Kiinnostaa tietää, miksi eilen ja tänään ei mahdollista jatkaa kirjojeni laina-aikaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Kirjaston asiakkaan maksujen tulee olla vuodenvaihteessa 0 €. Kaikki maksamattomat maksut aiheuttavat lainauskiellon 1.1.2010. Tämän vuoksi asiakas ei pääse internetissä itse uusimaan lainojaan. Maksujen määrän voitte tarkistaa kirjaston verkkosivulla kohdassa Omat tiedot - Maksut. Lainojen uusinta onnistuu taas, kun edellisen vuoden maksut on suoritettu.
Loppiaisaattona 5.1. kirjasto oli avoinna muiden aattopäivien tapaan vain klo 16 asti. Lisätietoja maksuista ja lainojen uusinnasta voi kysyä kirjaston lainaustoimistosta puh. 017-182318.