Otsikko
Kiinnostaa tietää meidän singerin Y 7555301 ikä ja arvo. Kone on täysin ehjä hihna ainoastaan puuttu.

Kysytty

Kiinnostaa tietää meidän singerin Y 7555301 ikä ja arvo. Kone on täysin ehjä hihna ainoastaan puuttu.

Vastaus

Vastattu

Singerin ompelukoneiden sarjanumeroluettelo löytyy osoitteesta https://ismacs.net/singer_sewing_machine_company/serial-numbers/singer-y-series-serial-numbers.html

Luettelon mukaan tuo ompelukone on valmistettu 8.1.1930.

Ompelukoneen arvon määrittely onkin sitten vaikeampi kysymys. Sitä kannattaisi tiedustella antiikki- ja huutokauppaliikkeistä. Jos on myymässä tavaraa, niin silloinhan oikea hinta eli arvo on se, joka sekä myyjälle että ostajalle sopii.