Otsikko
Katsoin aivan ihanan elokuvan Woman Walks Ahead vuodelta 2017. Elokuva ilmeisesti perustuu kirjaan, mutta kyseistä kirjaa ei suomennettu eikä englanninkielistä…

Kysytty

Katsoin aivan ihanan elokuvan Woman Walks Ahead vuodelta 2017. Elokuva ilmeisesti perustuu kirjaan, mutta kyseistä kirjaa ei suomennettu eikä englanninkielistä versiotakaan ole Helmetistä saatavilla.

Olisiko suositella samantyylisiä kirjoja? Tai muita intiaaniaiheisia historiallisia romaaneja? Mielellään romantiikkaa mukana.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä on muutama aiheeseen liittyvä romaani. Kaikki ovat saatavilla ja varattavissa Helmetistä. Lisää löytyy hakusanoilla "intiaanit" ja "intiaanikulttuurit".

- Veren perintö / Danielle Steel

- Musta Hirvi puhuu / John G. Neihardt

- Pyöreä talo / Louise Erdrich

- Sydämeni Inés / Isabel Allende

- Lumen ja tuhkan maa / Diana Gabaldon

- Tanssii susien kanssa / Michael Blake

- Äitini tuuli : intiaanitietäjän elämä ja opetukset

- Kaksi vanhaa naista / Velma Wallis

- Virran kummitus / Edward S. Ellis

- Ei enää mitään / Tommy Orange

- Firekeeper's daughter / Angeline Boulley