Kiiinosta vain mitkä iso yhtiöt pyörittä tavaraa eri maiden väliää ketlä hoitaa esmi suomeen vaikka jonkun tuoteen esin pelikortti.. on joki iso logista firma…

Kysytty

Moi

Kiiinosta vain mitkä iso yhtiöt pyörittä tavaraa eri maiden väliää ketlä hoitaa esmi suomeen vaikka jonkun tuoteen esin pelikortti..
on joki iso logista firma vain miten asia on varmaan siihen on firman joka hoitaa vaikka keskon tavaroita suome ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Perinteinen yrityshakemistomme on nimeltään "Sininen kirja", ja se on nykyisin myös Internetissä osoitteessa www.suomenyritykset.fi

Voit hakea esimerkiksi sanalla "maahantuontia" tai klikkaa Toimialat -painiketta.