Kierkegaardin Joko-tahi teoksen alkusanoissa on lause, joka englanniksi kuuluu: "Maybe you've kept a secret in your heart that you felt in all its joy or pain…

Kysytty

Kierkegaardin Joko-tahi teoksen alkusanoissa on lause, joka englanniksi kuuluu: "Maybe you've kept a secret in your heart that you felt in all its joy or pain was too precious to share with someone else." Onkohan tätä käännetty ja jos niin miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kierkegaardin Joko-tahi -teosta ei valitettavasti löydy pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen kokoelmista. Helsingin yliopiston opiskelijakirjastossa näyttää olevan paikalla kirja Sören kierkegaardin teoksia osat 1 ja 2, johon Joko tahi sisältyy Koskenniemen suomennoksena.
http://www.helsinki.fi/opiskelijakirjasto/