Ketkä toimivat Sissipataljoona 4:n (SissiP 4) komentajana maaliskuussa 1940?

Kysytty

Ketkä toimivat Sissipataljoona 4:n (SissiP 4) komentajana maaliskuussa 1940?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sissipataljoona 4:sta löytyy tietoa esimerkiksi WSOY:n 1970-luvun lopulla julkaisemasta Talvisodan historia 1-4 -sarjasta . Osan 4 lopussa on lista suomalaisista joukko-osastoissa ja merkintä, mistä kirjasarjan osasta ja miltä sivuilta löytyy tiedot kustakin osastosta. Sissipataljoona 4:sta tieto näyttää löytyvän kirjasarjan osasta 3 ja sieltä löytyy myös osaston komentaja-tiedot.