Otsikko
Kertoisitteko nettisivuja ja kirjoja, joista löytäisin tietoa Anni Polvasta?

Kysytty

Kertoisitteko nettisivuja ja kirjoja, joista löytäisin tietoa Anni Polvasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anni Polva on itse kirjoittanut omasta elämästään useita kirjoja. Ne ovat nimeltään
Kun olin pieni
Hyvästi lapsuus
Elettiin kotirintamalla
Antaa soittaa
Aina sattuu ja tapahtuu
Kaikkia näitä kirjoja löytyy useista pääkaupunkiseudun kirjastoista hyllystä (Vantaalla luokasta 86.2 paitsi viimeksimainittu, joka on matkakertomus ja luokassa 48.21)
Netistä voi katsoa esim. sivua www.karisto.fi.