Kerrotko Tuntemattoman sotilaan Viirilän ja Karjulan etunimet ja aseman palveluksessa?

Kysytty

Kerrotko Tuntemattoman sotilaan Viirilän ja Karjulan etunimet ja aseman palveluksessa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Karjulan etunimet ovat Uuno Eemeli. Viirilä kuuluu niihin Tuntemattoman sotilaan henkilöhahmoihin, joiden etunimiä ei mainita kirjassa. Karjula on sotilasarvoltaan everstiluutnantti ja Viirilä sotamies.