Kerro kaikki mitä tiedät John Irvingistä.

Kysytty

Kerro kaikki mitä tiedät John Irvingistä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

John Irvingin elämästä löytyy tietoa seuraavista kirjoista ja artikkeleista:

IRVING, John: Elokuvaurani; muistelma. Tammi, 2000.
IVING, John: Tuulesta temmattu tyttöystävä. Tammi, 1996.
ULKOMAISIA nykykertojia 2. Toim. Ritva Aarnio ja Ismo Loivamaa. BTJ Kirjastopalvelu, 1998, s. 10-14

ALEKSI-tietokannasta löytyy lehtiartikkeliviitteitä John Irvingistä sekä kirja-arvosteluja hänen teoksistaan.
Internet-haku tuotti huomattavan määrän John Irvingiä koskevia sivuja tosin englanninkielisiä.