Kenralimajuri Nils Kristian Packalén, k. maaliskuussa 1902 - löytyykö mistään sotilasmatrikkelista.

Kysytty

Kenralimajuri Nils Kristian Packalén, k. maaliskuussa 1902 - löytyykö mistään sotilasmatrikkelista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Nils Kristian Packalénista ei tietoa paljon löytynyt. Sopivia matrikkeleitakaan ei löytynyt, joista olisi voinut etsiä hänestä tietoa. Tampereen kaupunginkirjastossa on pieni kirjanen nimeltään Eräitä tietoja valtion omistamasta Lepaan kartanosta. Kirja on varastossa ja se on painettu vuonna 1909. Kirjassa on pieni maininta Nils Kristian Packalénista, mutta se ei kerro paljon mitään muuta kuin, että kenraalimajuri Packalén kuoli 17.3. 1902 Neapelin (Napoli?) kaupungissa Italian kuningaskunnassa. Hänelle ei jäänyt rintaperillisiä. Kirjasessa on C.F. Packalénin testamentti kokonaisuudessaan ruotsin kielellä.