Kenen runosta on tämä pätkä:" Loputtomat ovat syksyn kyyneleet, sen tuntoa kun suven surma painaa kun virrat silmien on ehtyneet suruumme taivas kyyneleitä…

Kysytty

Kenen runosta on tämä pätkä:" Loputtomat ovat syksyn kyyneleet, sen tuntoa kun suven surma painaa kun virrat silmien on ehtyneet suruumme taivas kyyneleitä lainaa"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tätä runoa emme valitettavasti löytäneet. Tunnistaisiko joku lukijoistamme sen?